En vanlig fredag och lite torsdag...

Sitter nästan ;) lr kanske inte men gôtt va d att luta sig mot alla kuddar och gosedjur.
Hade en lite lässtund igår kväll i Neos rum.


Hoppborgen han fick av morbror och Malin. Används flitigt av besökande barn.


Dagen 1:a ombyte. Det finns så mkt fina kläder till bebisar och vi har en hel del av dem hemma :) så det gör inte så mkt att han spyr ner några ombyten/dag. Nyser gör han flera gånger om dagen och har gjort sen han föddes.


Dagens 2:a ombyte.


Sen var det dax för dagens träning. Han gillar att ligga där en stund men blir det för länge blir han arg...



...idag blev han så arg att han skrek tills han somnade på soffan med sin kossa.

När pappa kom hem från jobbet så blev jag väckt. Vi skulle ut på promenad till Sockenstugan.


Efter promenaden så surfade vi lite...


Sen var det dax för mat igen. Va fin min amningskudde e, eller hur!


Ombyte nr.3, denna gång pyjamas. Mamma trodde jag skulle va trött och gå och lägga mig, men tji fick hon. Jag kan väl inte sova när vi har besök heller.


Tacos, mums. Men det bästa e sällskapet. Tog ett tag innan vi kunde äta för pyrena ska ju ha sitt först ;)


Tommy och Hugo busar. Att Tommy är hockeyspelare, kan man nästan se på lill-killens kläder. Färjestad body och strumpor och NHL överdragsdress.


Familjen Sandström Svensson


Det har varit en jättebra dag. klockan är nu 02 och vi ska gå och lägga oss, Neo sover sen 2h och ska nog ha mat snart, men hoppas vi får någon timmes sömn innan dess.
Nu har ni fått en inblick i hur det kan gå till hos familjen Hultstrand Willman en vanlig fredag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är så roligt att du skriver ofta.

Här sitter jag på en fjällstopp i Norge och kan följa en liten bit av va som händer där hemma :)

Hoppas allt är bra med dig :)

Kram

2008-09-06 @ 00:41:04
Postat av: Jess

Va roligt att höra av dig!!! Hörde av din mamma att du trivs bra, vad skönt. Men vi saknar dig här hemma.

massa kramar

2008-09-06 @ 01:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback