Det retar mig...

...att folk inte kan låta saker va ifred.
Brorsan bor i Luleå, med sin Malin, och han har en bil som han har parkerad på egen parkering utanför sin lgh i ett studenthus. Det är andra gången nu på kort tid som den har vandaliserats. Första gången så hade någon/några målat runda röda fläckar över hela bilen, ruta, däck och allt. Han polisanmälde och fick det fixat via försäkringsbolaget. lite komiskt i efterhand att de orkat måla detta, borde ju tagit ett tag, men inte så kul när man e på väg till jobbet och inte kan köra för att man inte ser ut genom rutan ordentligt.
Denna gång skulle Malin iväg och gick ner för att ta bilden, då hade någon skurit sönder alla däcken, slagit söner spoiler och haft av ena sidospegel, repat lacken, och det var fler saker. Så surt, den var ju helt förstörd. Brorsan fick polisanmäla igen och försökringsbolaget fick bogsera bort bilen och ska fixa det. Det enda som e tur i detta är att det inte e någon självrisk när det görs en polisanmälan. Jag fattar inte att folk har så lite att göra att de måste förstöra saker för att underhålla sig, de hade ju inte brutit sig in i bilen.
Stackare, jag lider med dig kära bror!!!

En anna sak jag finner helt otroligt är vaxningen på nya spat i Karlstad, Spring spa.
Det e enda spat i K-d som gör brasilian vaxning och jag blev så glad, hade tänkt boka tid. Velat göra länge men inte orkar åka till typ Sthlm för att göra det. Men det kommer nu inte hända för syrran ringde och varnade mig. En vän till oss hade nämligen kommit in till henne på jobbet och frågat vad hon kan göra med söndervaxat underliv.
Hon hade bokat en sån vaxning och lagt sig i stolen, hudterapeuten som inte kan ha haft någon utbildning i detta hällde vax över hela underlivet, även på delar som absolut inte ska vaxas, börjar på k. Terapeuten kunde inte få bort vaxet och efter 1h och 45min(!) pillande så sa hon till vännen att gå in i duschen och försöka duscha bort, för det är ju så enkelt med vax, not. Spec inte om det inte finns duschslang, utan hon fick tillbringare med vatten att skölja bort vaxet med. Har ni hört något så sjukt. Stackaren kunde inte ha underkläder på sig efteråt, i flera dagar. Terapeuten skyllde sen på vaxet, vännen pratade med chefen men blev inte särskilt nöjd efter det samtalet. Jag hoppas för spat skull att denna person inte får jobba med vaxning mer eller skickas på kurs. Jag kommer då inte boka in mig där för vaxning iaf. De hade BTW inte lyckats vaxa benen på henne heller, var stickig efteråt för de hade bara brutit av stråna, inte dragit ut dem. Väldigt dålig reklam blir det och det är ju dumt när de är nyöppnade och det finns flera span till i stan.


Kommentarer
Postat av: Annika

aj fy fan vad ont..... jag klarar inte ens av om det gar bra for det gor sa jvla ont men om det skulle ga fel... usch.. kan hon inte stamma dom..?

ah din stackars bror... hoppas att dom inte gar pa bilen igen.. fy vad man blir arg om sant hander..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback