VSK

Jag har ju glömt att berätta att jag fått den stora äran att bli kassör i Värmskogs sportklubb.
Nu när jag engarerar mig i fotbollen (!?) så är jag väl en äkta Värmskoging ;)

Det ska iaf bli kul. Imorgon ska jag hem till den fd kassören som ska lära upp mig, sen får vi hoppas att jag klarar av det ;) Svägerskan är ju ordförande och Annica (Hugos mamma) är sekreterare å vi kommer jobba ihop, det ser jag fram emot.

Mer engagerad än så blir jag inte i fotbollen, den dagen ni ser mig springa boll...he he he
Jag är däremot med på jympan. Det ska bli kul att komma igång igen. Och jag tittar på en del matcher, och om D eller Neo börjar spela så kommer jag väl stå där varenda match...

Kommentarer
Postat av: Annika

hahaha det hade vi val aldrig trott heller....fotbollsklubb det va de varsta.. men later mysigt..jag tror inte att du gor det for fotbollen eller har jag fel... saknar er!! puss

2009-01-20 @ 15:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback