Äntligen

Imorse så var vi på sommarkyrkan i Krokserud. Riktigt mysigt med sång och dans och lekar. Neo stormtrivdes och kunde springa runt helt fritt och upptäcka saker. Emellanåt kom han och satt i mitt knä och sjöng, sen sprang han en runda igen. Han sken som en sol.
Sen åt vi lunch, sov middag åkte till Högen och lekte med fam Sandström.  De har en jättestorpool, men den ville inte Neo va i utan han trivdes bra i tvättbaljan :)

Sen...äntligen fick jag träffa lilla Annie. Hon var så underbar så jag kunde inte sluta krama henne. Så söt och liten, verkligen pytteliten, kan inte komma ihåg att Neo va så liten, men det va han visst en gång :) Hela familjen mådde bra och Noah va så go och pussade på sin syster.
Neo blev jättesvartsjuk när jag hade henne i famnen och slet och drog i mig.

Sen...äntligen kom min älskling hem...yes!!!
Neo sov så han får träffa sin pappa imorgon. Men jag får kramas hela kvällen och i en vecka. Lycklig!!!


Neo fick köttfärssås och spaghetti till lunch och ost till mellanmål. Han har lärt sig att om man "pruttar" medmunnen så flyger maten och det är kul. Det går ju inte att hålla sig för skratt eller och det e han inte sen att nappa på :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken liten skitunge-han är ju so go att man skulle kunna äta upp honom. Hålla sig för skratt-vem kan det...Du skriver så underbart!

Ha det bra med din stora älskling och hälsa från oss. Kram mamma & pappa

2009-07-01 @ 23:05:44
Postat av: Annika

vilken underbaring.... snart träffas vi igen... så ska vi leka...

njut av denna vecka tillsammans alla tre !! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback