Kusten dag 6

Lördag och sista dagen.
Regn, regn och åter regn gjorde att vi åkte till Lysekil för ett besök på "Havets hus".
Det uppskattade barnen, de hade så roligt när de fick titta på fiskarna mm. Så kul att de dem.
Det var lite mindre än vi trott men värt det för barnens skull. Kan väl inte säga att det var någon värre upplevelse för mig men har man inte dykt där så e det nog häftigt. Det ser ju ut som det gör i havet öch då tycker jag det är häftigare att se det "in real life".

Sen gick vi i regnet på stan och käkade mat, handlade lite till barnen-jag köpte ett grönt regnställ, godis och en massa skaldjur till kvällens middag. Jag köpte färska räkor, havskräftor, krabba, rökt makrill- och lax + en massa tillbehör. mums! Vi köpte oxå 2,5kg godis tillsammans ;) Det är nyttigt det. Men nu blir det nya tider...det lovar jag migsjälv.


Kvällen blev jättemysig med massa skaldjur och mys.
Lite trist att det var sista kvällen men samtidigt lite skönt att åka hem, men några fler dagar hade inte skadat.
Det har gått så otroligt bra. Många som hade synpunkter så att vi skulle va så många i en stuga. Men den var stor. Bottenvåningen hade en toa med dusch, bastu, tvättstuga, kök, matrum, vardagsrum och vårt rum + en terass som gick runt huset. Övervåningen hade badrum med badkar, 2 sovrum och ett stort rum dör Thomas sov på en bäddsoffa + ett krypin som vi inte behövde använda efter som Tommy&Annica och Jocke&Malin avlöste varandra.
Vi vuxna har haft jättetrevligt och har inte haft några problem och barnen har lekt och haftsuperkul, mindre gnäll än det är hemma. Inget neg att säga alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback