Bal och student

Kände att det var bäst att göra ett inlägg för imorgon åker jag till Sthlm och då blir det inget på några dagar.

Idag har det gått i ett, men vi har haft så kul.
Började med att jag och Annica skulle sminka och göra håret åp Tinette och Sofia som skulle på 9:an bal ikväll. Therese och Amanda kom oxå så att vi hade någon som höll koll på busfröna. Ni kan se massa bilder på
Hugos blogg.
Det jag kan bjuda på e ursöta Amanda i Sverige-träningsdräkt och "hår" och bilder på de underbara baltöserna.



Med sov- och matstunder för barnen så tog allt lite längre tid än det brukar så vik höll på från 11.30 - 15.
Efter det var det dax för mig och Neo att göra oss iordning för att åka på Davids kusin Erik´s studentskiva. Hans mamma Birgit hade fixat en massa god mat, speciellt god var marängtårtan som hon bakat...mums.
Neo levde bus och var inte blyg en sekund, helt underbar!!!

Finkläder som kan va bekväma, ja de finns faktiskt ;)


Det fanns en lekplats utanför kalaset. Gunga e ju så roligt!

Såklart Neo hittade en boll :)


Sen åkte vi till syrran som kommit hem från Spanien. Det var så längesen så vi var tvungna att stanna på väg hem. Neo fick busa lite mer och var helt slut och somnade på 2 röda sen. Moster och lekfarbrorn hade köpt presenter till lillskiten, 4 par strumpor och en jättefin tröja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback