Bilder från veckan och lite till

Svar till tidigare kommentarer: Jag fortsätter att lyda och lägger upp bilder :)
Klart man kan ta bort bilder i framtiden men så fort man lägger ut dem på internet så har man ju gjort avtryck och jag vet inte om det går att få bort det helt. Någon som vet hur det är om man sätter lösenord på bloggen?
Jag kommer ant. att fortsätta precis som jag gjort men det var bra att få en liten funderare.
---------------------------------------------------------------------------

Kyrkis, förra onsdagen då vi lärde oss sätta färska blommor i oasis.
Väldigt roligt att kunna.
De första har jag gjort och den andra bilden är som ni ant. förstår Annicas,
och söta Hugos.



På stan i lördags så tittade jag efter jackor till Neo och hittade
denna coola skinnjackan.Kände att det kanske var lite onödigt,
han får nog vänta tills han kan gå iaf, för stor var den oxå.
Men den var snygg, finns på H&M.



Det är en sån här jacka som jag ropat in på Tradera, fast inte en rosa då.
Jag var bara tvungen att prova Amandas på Neo för den var så fin + att jag ville kolla strl. (kyrkis igår)



Tv-spel kväll med grabbarna igårkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback