Neo kryper/ålar

Vi har haft en väldigt underhållande kväll. Neo har börjat krypa omkring, fast mer som en tusenfoting. Så söt och snabb.
Såg igår morse att han börjat kravvla sig fram men idag så fick han riktig spees och drog sig frammåt, sköt upp rumpan och tryckte iväg med benen. Vi la ut nappen och sen en rull-leksak som han jagade. Vi skrattade vill jag lova.

Under dagen så åkte vi till K-d. Började på Bergvik för att köpa födelsedagspresenter. Där träffade vi Fredrik och Linda när vi syndade på MAX. Sen åkte jag och Neo till mitt jpbb och det var riktigt kul att träffa alla igen. Har inte varit där sen i aug/sep, skäms på mig. Efter det var det middag och fika hos syrran och A, jättegott. Sen avslutade vi med att handla på Willy´s. Neo var väldigt trött då så han och D satt kvar i bilen vilket gjorde att jag fick rusa genom affären och kom väl ut med hälften av vad vi eg skulle ha, men men.

Neo har fram tills nu, vinkat med handen mot sig, genom att knyta den och öppna den men idag eller kanske igår, så vinkar han hed hela armen precis som vi gör. Han vinkade till varenda person på mitt jobb idag när vi genom kontorlandskapet, så go. Han vinkar och klappar händerna och är så lycklig när han gör det.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj, och snart kommer du på va skönt det var när han satt still :O)

Kul att han rör på sig!

Ha det gott!

Kram kram!

Postat av: mamma

Lika underbart go som vanligt.

Ska bli så kul att få ses till helgen igen. O va vi längtar efter er alla!

I kväll bär det iväg till Riga med S+M. Ska bli spännanade.

Ha en underbar helg och ge Neo en puss från mormor & morfar.

Vet en till som längtar efter att se er i april!

2009-03-07 @ 11:57:29
Postat av: Pia

Var jättekul att träffa Er :) Neo är ju helt underbar! Så söt när han vinkade och småpratade :)

Fika någon dag låter toppen! sköt om er. kram

2009-03-07 @ 16:58:51
Postat av: Sandra

Det är inte alls skönt med tänder som växer:( Men fått pencillins så nu ska de sluta värka och sen ska de ut i april:) Jag kommer nästa gång jag e hemma!Full fart på lill grabben nu?:) hälsa david!

2009-03-07 @ 21:15:45
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-08 @ 14:10:07
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Annika

vilket litet odjur.. ålar ifrån er.. nu kommer det nog gå fort.. innan ni blinkar så går han.. snälla videofilma åt mig om ni har möjlighet..

puss

2009-03-09 @ 15:37:04
URL: http://hollandssvenskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback