Efterlängtat möte

Igår kom min efterlängtade älskling hem.
Vilken lycka det var!!!!
Neo var helt lyrisk och slängde sig om halsen på D direkt han kom fram till dörren, vi stod på verandan och väntade in dem (David och hans mamma). Sen kunde inte D ens gå bakom ryggen på Neo för då grät han. Det var skönt att han inte var blyg som vi var lite rädda för.

När väl Neo, efter mkt lek och gos, somnade så fick vi en myskväl. Vi firade ju 3 år så jag hade köpt hem flera sorters färsk- och mögelost, kex, olika spansk salami och vin, Allegro såklart. Har du inte testat det så gör det, kostar 69kr och är helt gudomligt. Finns även i bag-in-box (inte i Grums) och det passar till allt, låter konstigt jag vet men det är så bra. Rött är det oxå, dricker inte gärna vitt vin.

På kvällen innan så var jag och Neo på kalas. Så klart hade Neo blå tuppkam, det e ju kalasfrisyren :) Vår grannpojk Noah fyllde 1år. Massa presenter och tårta. Neo blev frälst i bollhavet som Noah fått, en badbassäng med bollar. Blir nog det till Neo från oss oxå.

Vi ska hem till dem ikväll igen, så att D kan följa med. Ikväll blir det grillat, lamm har de lovat, mums....

Under dagen så har Neo varit hos moster och vi har shoppat, eller iaf kikat lite, vi vet itne vad vi vill ha. Behöver ett parasoll eller paviljong till solterassen, en dator till D, gitarrsaker till D, cykel till mig, saker till uterummet och nytt matbord :) Vet inte vart vi ska börja, förstår ju att vi inte kan ta allt på en månad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback