Jag fick lite energi

Vet inte om det beror på att jag tittar på Idol eller om jag bara e allmänt uttråkad, men jag blev lite sugen på att kika på korten som jag tagit senaste veckan och då var jag ju tvungen att visa er min lilla skatt, och några av de som står mig nära.

Med risk för att låta blödig, så e jag så otroligt tacksam för de som jag och vi har runtomkring oss. Min älskade familj (inräknat de jag bor med, de jag kommer från och de jag fått genom D) och våra fantastiska vänner som alltid finns och gör dagarna så mkt roligare och aldrig finns längre bort än ett samtal!
Jag älskar er!!!

Lite pics;

En tur på stan med syrran/moster.
Var tvungen att visa D att Neo KAN sitta ner på en stol och leka, han kastar inte allt han ser, inte jämt iaf ;)
Duplo älskar han.


Neo med en av sina älskade grisar. Denna slår högst och ska helst vara igång från morgon till kväll. Den går, viftar på knorren, grymtar och rör på trynet. Han fick den av Malin på márten.


Skogstur i lördags med Daniel & Ida och Fredrik & Linda å barnen.
Vi hade en superdag och jättekul.

 På eftermiddagen så hade Värmskogs supporterdamer fixat ett jättekafferep på skolan. Det fanns så mkt kakor att välja på, Neo trodde nog han kommit till himlen :)
Oscar och Matilda underhöll med underbar sång och musik.

Matilda e så vacker!

Mkt kakor var det, tom flera sorter för mig ;)

På söndagen så åkte till svärföräldrarna på fika. Vi ville ju se nya katten, gissa vem som var i extas när han fick se den :)


Som en sann Willman så nosar Neo sig till instrument, spec gitarrer.
Stor pojk å sitter på egen stol.

Sen skulle D spela och då åkte vi med på familjegudstjänst i Värmskogs kyrka.


Han satt som ett ljus tills han såg farmor där framme sen sprang han runt och hade kul. Men han förde inget liv.
Efteråt var det fika i Sockenstugan och Neo blev bästis med en av herrarna. Han hade hur kul som helst.

Natten till måndagen blev inte lång, sov 3 timmar innan jag och Linda styrde kosan mot Ullared kl04.
Tidigt som attan, men det var det värt.
Jag har aldrig varit där förut men det var över förväntan och det kommer bli fler gånger, synd att de e så långt dit bara.

Mkt handlat blev det, men jag var duktig och köpte bara det jag skulle.

Bl a ett bak-set till Neo. Passar bra när vi ska baka pepparkakor. Han fick en liten kavel oxå.


Under veckan:
Jag har målat klart trollet i Neos rum. Men det blev nog inget troll, liknar mer ett ylle eller dammråtta som syrran sa när hon skrattade ihjäl i sig tidigare idag när hon var här. Lite roligare än förut blev väggen iaf. Jag e inte särskilt duktig på att måla och teckna utan det var mer en rolig grej. D ville att vi skulle ringa hans syrra Jenny men jag tänkte att vi kunde göra det längre fram när vi ska göra iordning hans rum på riktigt. Så nu e du förvarnad :)

 
Idag:
Syrran har varit här idag och vi har haft en jättebra dag. Mot kvällen blev Neo väldigt varm och röd om kinderna. Kanske berodde det på att han var för varmt klädd eller så har han feber. Klädde iaf av honom och gav honom juice och glass. När jag tog fram glassen blev han överlycklig, skrek gaaaaaaaaaaaassssssssss, och rusade mot mig viftandes med armar och ben och med ett leende fårn öra till öra. Jag sa till honom att sätta sig i soffan och vänta så skulle jag komma med glassen, trodde aldrig han skulle göra det men han löd-första gången tror jag.

Tur att inte pappa var hemma ;) Då hade inte detta tillåtits.
Neo har upptäckt att det e mysigt att titta på TV. Han kan sitta en stund och titta och dansa, skratta gott åt honom imorse.

Slutligen en bild på min vackre sambo.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul med så mycket kort! :)

Postat av: Therese

Vilka fina bilder!

Min mobil är kocko och alla nummer är borta, skicka gärna ett sms så jag får ditt..

Me and I Party hos mig på tisdag kl 18.30 du är så välkommen!

Ha en bra dag!

Kram

2009-10-17 @ 14:53:31
Postat av: Pillargontanten

Tur du skrev ut namnet på D:s syrra, så inte nån började misstänka att ni skulle be mig :O)

Kunde ju iofs ha vart roligt, men fult :))



Saknar er, måste komma och kramas snart, han sover ju jämt när jag kommer :O)



2009-10-17 @ 19:48:51
URL: http://pillargontanten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback