Jobbig kväll

21.20 somnade skrutten!
Brukar somna 19, +- 10min.
Men inte ikväll.
Han var hur pigg som helst och ville busa. Vilket han fick till 20 sen tyckte jag att han skulle osva, var trött på ögonen + att han har feber så han behöver vila lite.
La honom i sängen, han skrek, gick in efter 2 min...då hade han spytt ner allt från hans höjd och ner, ingen stor mängd men ändå. Fy vad det stank.
Sen skulle han busa mer, pussa mig ville han hela tiden-spymun, nej tack.
21 övergick busandet i panikgråt och kliande i munnen, fick honom inte lugn, va nära att jag ringde någon. Men tillslut somnade han, hulkandes. Lille stackaren.
Nu ligger han i sängen och sover.
Ska göra samma, blir en stund på spikmattan först.

Annars har vi haft en bra dag.
Lek med Linda och Eric imorse, busat och tittat på 2 Emil i Lönneberga-filmer och myst.
Jocke "Räddaren i nöden" Begtsson lagade bilen ikväll oxå, gissa om jag var tacksam. Han tätade kylaren så hoppas vi att det räcker. Håll tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback