Målar

Jag fick en infall och köpte färg när jag var på stan igår.
Hade tänkt göra en alfabetsorm, fick idéen på dagis. Men idag så funderade jag lite och tänkte att det e nog inte så kul att ha samma som på dagis så jag bestämde mig för att göra ett troll med en alfabetsvans.
Hade inte all färg till det men jag gjorde det jag kunde.
Resultat:

Trollet ska bli brunt, får köpa nästa gång i stan.
Tror det kan bli bra.

Nu ska jag ska strax hämta skrutten och då följer Linda och barnen med hem på lite fika.


Kommentarer
Postat av: Sandra.

Så duktig du är! Blir jätte bra!:)

2009-10-06 @ 19:09:12
Postat av: Pappa D

ja visst äho väl duktig min J?

2009-10-06 @ 20:29:18
Postat av: Annika

hej vad fint det blir!!! kul idé!!!

kram

Postat av: Sandra

Jättefint! Du är så himla duktig. kan du allt eller?! :)

2009-10-06 @ 21:18:08
URL: http://mirakletochjag.blogg.se/
Postat av: Pillargontanten

Jo, ho kan allt!

Jättefint J!

Lycka till på jobbet i morrn, och faster finns beredd om det behövs nån hjälp!

2009-10-06 @ 21:42:25
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: mamma/mormor

Kan man va annat än en stolt mamma!

Det kommer att gå bra på jobbet. Se positivt på tillvaron som vanligt och du vet vad ni kan få om ett tag när alla krafter finns att fokusera.

Vilka underbara vänner och släktingar (och D såklart!) du har fått och det är du värd!

Hälsa godingen som inte ville prata med mormor igår.

Vi ses till veckan. Kram mamma

2009-10-07 @ 09:30:57
Postat av: Kalle Kula

Klart han inte kan prata med dig "mamma/mormor" när han inte förstår vad du säger du får lära dig svenska först=)

Ha en toppen vecka allihopa!

2009-10-07 @ 19:29:06
Postat av: Lisa

Ja du Jessica, du och alla dina ideer:) Hela du är som en enda inspirationskälla! Och var inte ledsen över att du inte får kramar på morgonen, glädjs istället åt att ni har en väldigt trygg och självstädig unge! ha en bra dag på jobbet i morgon:) kram

2009-10-07 @ 22:55:29
Postat av: Nisse

Hej Jessica!

Inte illa, inte illa, kanske skulle jag pröva det här hemma :-)

Väldigt kul grej med trollet.



Kram

2009-10-08 @ 18:15:42
Postat av: Jessica

Men jag blir helt rörd av alla era kommentarer, va gulliga ni e.

Massa kramar till er alla!!!

2009-10-08 @ 18:47:48
URL: http://jajman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback