2 år idag

Grattis till oss!!!
Mig och D, för idag har vi varit förlovade i 2år.
Meningen var att vi skulle gifta oss idag, det var därför vi förlovade oss just idag för 2 år sen :)
Idag e ju datumet 090909.
Men det blev inte riktigt så, men någongång ska vi gifta oss.

Neo e på dagis, hoppas han orkar. Fick honom att sova i 45min innan han skulle dit så det ska nog gå bra. Jag var helt död imorse när Neo gick upp. Ja, han kröp ur sängen och sprang och hämtade sin vällingflaska och gav den till mig. Stackarn var hungrig, men gissa hur söt han var på en skala.
Sov bra tills 01.30 då Neo var öedsen, fick välling och fick sova hos mig. Men det är ingen hljdare att ha en liten sprattlande unge hos sig. Han hostar ju en hel del och varje gång så vänder han sig, mot mig, på mitt huvud, på mitt bröst, på mina ben, 100 olika positioner på sin egen plats...ja inte blir det mkt sömn för mig. Men det är livet som mamma, på något sätt så klarar man dagen iaf. Ganska sur på morgonen e jag men under dagen går det bra. Men nu var det 4:e natten utan ordentlig sömn och det känns.

Skönt att D kommer ikväll. Skönt med tryggheten som han utger, skönt med avlastning, skönt med en kram...

Svar till Lotta: ingen annan medicin, finns inget att ge till barn under 2 år. Funkar det inte med frisk luft å så, får vi åka in och få adrenalin och kortison.

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Då har ni fått den hjälp som finns att få, och det känns ju tryggt :O)

Ha det gott!

Postat av: Pillargontanten

P.S Dagen är ju inte slut än, och kommer han hem i kväll, så hinner vi ju :O)

2009-09-09 @ 15:06:43
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Pappa/Morfar

Du världens bästa mamma, Jesica!

Bara så att du vet det min underbara dotter!

Pappa/Morfar

2009-09-09 @ 16:16:15
Postat av: Syrran

Grattis till er båda på er stora dag!

Ser fram emot att gå på bröllop någon gång i framtiden...=)



Neo e för söt...ser fram emot att ha honom här i helgen.



massa kramar

2009-09-09 @ 22:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback