Några vanliga dagar hos oss

Vi är ute och leker mkt.
Neo älskar att va ute. Vill ut direkt på morgonen och e vi inte snabba nog så hämtar han våra skor/hans skor/eller ställer sig och bankar på dörren.
Härligt att ha en sån unge, men jobbigt vissa dagar då jag inte har så mkt energi, men samtidigt bra för då kommer jag ut.

Några bilder från lek "på vår gata, hemma i stan (läs byn)"...


En av gatans katter, visserligen i porslin, men Neo ska titta på den nästan varje dag.

Kasta sten i brunnen är ett annat stående nöje :)

På jakt efter fler katter, eller "baou" som Neo säger.

Hjälpa pappa att meka lite är kul. Att sen få va med när han klipper gräsmattan e ännu roligare. Men hans mamma tycker att det är för farligt så vi går in ganska fort, till ungens förtret.

Neo har fått en sandlåda. Jättefin. Den står nu på baksidan och väntar på att fyllas med sand.

Allt ska kastas ner från altan.

Snygg jacka va!

Världens sötaste i sötaste mössan.


Ibland åker vi till Karlstad, där finns stora lekplatsen att leka i. Neo gillar museiparken.



Inte utan min pappa...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att se er i helgen! Ses snart igen! Kram

Postat av: annika

aaaa vilka mysiga bilder... jag smälter när jag ser bilderna på david och Neo tillsammans... vet precis hur du känner när du ser dom!!!

puss gumman jag saknar dig!!!

2009-10-01 @ 08:41:36
URL: http://hollandssvenskan.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Underbara bilder och tack för en trevlig dag med hela fam Hultstrand-Willman och Hultstrand-Wahlstedt. Kram på er alla!mamma-mormor-svärmor

2009-10-01 @ 18:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback