Husvisning

E lite sugen på ett större hus.
Vi trivs jättebra här och det finns massa fördelat som gör att vi e osäkra på om vi vill flytta. Men vi kommer alltid fram till stora nackdelen, att det e lite lite rum. Finns inte plats till fler barn eg, och det finns ingenstans som man kan va ifred på. Om man tänker långsiktigt så finns det ju ingenstans som Neo kan va med sina vänner på. Hans rum e ju pyttelitet.

Iaf så håller vi ju alltid utskik efter nya hus...På söndag ska jag på visning på ett i
Karsbol. Det e inte så långt härifrån, men väger dit e lite ojämn, milt sagt :) Vet inte hur kul det e att köra dit på vintern. Men huset ser fint ut, jag och Neo åkte förbi igår...så jag var bara tvungen att boka en visning.
D e lite mer kräsen. Inte nog med att han bara kan tänka sig att bo i Värmskog...det måste va på rätt sida bron, inte för långt från skolan, vid vatten, inte för långt in i skogen, inte för nära vägen, ha ett rum som han ska spela i, stort garage...mm. Ja, låter nästan som att vi måste bygga ett hus ;) Men mark e inte helt lätt att få tag på heller. Så ant så blir vi kvar. Men jag måste få se de iaf.

Ett annat hus som ser fint ut e ett i Krokserud men dit e det lite för långt tycker jag oxå. Har inte ens kört förbi och tittat.

Finns ett hus i Näs oxå och dit skulle vi båda kunna flytta men det kostar en förmögenhet och var inte alls fint inuti, skulle behöva en totalrenovering och det har vi verkligen inte råd, lust eller tid med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback