Så nöjd

Nu har jag fått alla kläder som jag vunnit på tradera.
Åh vad jag e nöjd!!!!
Jag har fått nya kläder, de ser nya ut och för halva priset. Bättre kan det inte bli...

Täckbyxorna var i jättefint skick och passar jackan perfekt. Köpte en mössa på Kappahl igår som passar bra till. Vantar har jag sen tidigare (fått av mamma).
Overallen fick jag idag och den var så fin. Typ gräsgrön med mörkgrönt parti över axlarna. Jag älskar den. Tack för att ni röstade fram den :) Vann även en mössa till i samma färg, var lite osäker på färgen så det var tur. Den var oxå i jättebra skick, men kanske att den e lite stor. Vi får se, han ska ju inte ha den på ett tag.
Köpte svarta vantar till den igår på Kappahl.
Allt detta fick Neo av sin mormor och morfar i födelsedagpresent. Tack snälla ni e för goa!!!!!

Köpte oxå en fleecejacka och "polohalsduk" och en höstmössa på Kappahl igår.
Så nu har han kläder så han ska klara vintern.

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Jätteroligt att kläderna var fina och att du blev nöjd. Då blir Neo också nöjd!!

Ska bli så enormt roligt att få se er på måndag igen. va jag längtar. Ha en bra kväll. Kram på er båda mamma/mormor

2009-09-04 @ 15:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback