Kär

Jag är kär, jag är kär, jag är riktigt kär.

Ja, man skulle kunna tro att det är D jag menar...och det är ju iofs. Jag är upp över öronen förälskad i min stora prins.
Men idag är det faktiskt något annat som fått mina känslor att rusa...nämligen ett
rött litet (läs stort) hus med vita knutar! Åh vad det var fint. Jag vill ha, jag vill ha...

Blev förälskad direkt jag klev genom dörren och efter hela titen så had ejag nästan tårar i ögonen, det stack lite så där som det gör när man blir rörd. Var mkt furu, men det var ganska fint och det som var för mkt går ju att måla, eller hur Marie W ;) Annars kändes inte som något som jag var tvungen att göra om så där direkt. Hade ett stort kök som jag vill ha, och massa rum, nu kan vi skaffa 4 barn D!!! Nej så får jag itne säga för då får jag aldrig huset...men vi har plats för oss, Neo, ett musikrum för D och 2 vardagsrum. Garaget måste fixas till och jag vill ha veranda/soldäck.
Men potentialen finns och vi kan bo där länge...nu återstår bara de små detaljer: att få D intresserad och få vårt hus sålt. Men det e ju petitesser som Lars brukar säga, eller hur D  :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Vart var det här huset då?:)

2009-09-06 @ 19:59:15
Postat av: Jess

Sandra: Det var det huset som jag skrev att jag skulle på visning på. Ligger i Karsbol, Värmskog. La in en ny länk. E så fint!

2009-09-06 @ 21:10:14
Postat av: Anonym

vart ligger karlsbol?:)

2009-09-07 @ 11:02:55
Postat av: Marie

:-D :-D

Det är ju lika mycket furu som det var i vårt hus ju! Men det går ju som sagt att måla och det ser ut att vara ett jättefint hus. Håller tummarna!

2009-09-07 @ 11:17:56
Postat av: David

Hallå hallå? va händer? ska vi köpa hus? köpte vi inte ett för ett par år sen? :) jaja, kan ju va skönt med två hus ibland :)

2009-09-07 @ 16:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback