18 månader idag

Idag e lille skrutten 1,5 år.
Tiden går så fort.
Ska försöka få in lite nya bilder på honom, mitt lilla yrväder :)

Sen D åkte i fredags å han sovit hos mig mer eller mindre hela tiden, mysigt men lite jobbigt. Vaknar ju så fort han rör sig. Men jag e glad att han e så mammig eftersom jag inte e värd vatten ens när D e hemma.
Inatt däremot var det synd om honom. Han hade sån magknip att han skrek, fick massera med en temp och sen blev det bra. Lite "mimmi" (Emil i Lönneberga) efter det så var det bortglömt. Någon mer som tittade på Emil kl.02 i natt?!

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Det, tror jag du var ensam om faktiskt :O)

Postat av: mamma/mormor

Ni får ha en trevlig kväll och förhoppningsvis bra sovnatt i natt. Ge skrutten en puss på 1,5 årsdagen från momo

2010-01-13 @ 17:22:49
Postat av: Nisse

Nej, men väl John Blund... Annars blir det dalig Action. Linnéa bryr sig inte ännu iaf :-)

2010-01-14 @ 20:53:59
Postat av: Lisa

den där Emil är allt bra att ha. Nu har jag fått in haklapp, tallrik och pipmugg i skåpet. så nu är det bara att lämna av trollungen här när ni vill;)

ha en bra dag! kram

2010-01-15 @ 09:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback