Bilder

Runt lunch åkte D till Norge få konference i en vecka, kommer på lördag igen. Saknar honom så mkt när han e borta. Men han kommer nog ha det bra, verkar va ett flott hotell de bor på.
Vi istället har varit på julgransskakning på skolan, där jag var med arrangerade eftersom jag är med i föräldragruppen. Gick lite sådär att hjälpa till eftersom jag hade Neo själv. Men en stor eloge till lille Neo som klarade sig väldigt bra.
Lite rädd var han under teatern, och vi fick ställa långt oss sidan, men annars så var han så tuff och sprang runt med alla sina vänner. Han trivs verkligen med alla han lärt känna på dagis/fritids/skolan. Känns tryggt att det är så. Neo var helt genomsvett och kom till mig för vatten och klagad epå att det var "vaaamt" några gånger. Väl hemma så la sig på soffan och sa "nelling" (välling=sova).
Verkade som alla hade kul och vi var nöjda med "kalaset".

------------------------------

Jag lovade lite bilder så här kommer ett gäng. Från mobilen så kvalitén e sådär, har ingen lampa så det blir inte så bra i mörker.



Liten kille lufsar i djup snö.



Neo älskar att åka pulka. Hämtade honom i den nästan varje dag i december.


Det är aldrig fel tillfälle att sparka fotboll ;) tycker Neo iaf.

Julafton, en liten tomtenisse äter pepparkakor i morfars knä.


Annandagen bjöd på mycket snö. Vi hade sen tidigare inbokat en "korvgrillnings- och pulkadag" i Fjöle hos Malin och Jocke med Malins familj. När vi tillslut kom fram, efter att det blivit plogat så hade de redan grillat korv så vi fick göra egen brasa men det gick bra det med ;)

Vårt hus, tycker att det ser så mysigt ut med all snö och alla ljus. Lite trist att man ska plocka bort allt nu, skulle redan varit gjort men vi har inte hunnit/orkat.

Neo sitter vid trumsettet han fick av Lisa och Anders i julklapp.

Pussas med alla han tycker om, även killkompisar :) De e för söta tycker jag. Började med att de pussades genom fönsterdörren bakom dem men sen hetsade kanske jag och kompisen mamma dem att pussas och de gjorde det, tittade på oss och skrattade. Pussar kan man inte få för mycket av.

Min dator på jobbet.

Världens lyckligaste lillkille och storkille. Så brorsan du kan va lugn Neo e inte rädd för boben/snowracern längre.


Kommentarer
Postat av: S

Vad skönt att han vågar åka boben/snowracern igen, känns väldigt skönt=)



Hade gott /S

2010-01-18 @ 18:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback