Zombievarning i Prästbol

Jag e så trött, har varit en zombie i 2 dagar.
Neo vaknar och e jätterädd på nätterna, han e helt hysterisk och spänner sig som en båge om jag försöker lägga honom, han vägrar ligga ner. Det enda som hjälper, oftast iaf, är välling. Han har druckit nästan 1 liter välling natt. Sen äter han dåligt på dagen men det e så svårt att inte ge välling på natten.
När han vaknar på morgonen, mellan 6 och 8, så känns det som jag blivit överkörd.

Var tvungen att gå ut och gå efter frukosten för att få lite energi och orka tills hans vila. Förkyld e jag oxå, var jättesnorig i lördags men sen blev det inte värre men idag känns det inte alls bra, snorig och hängig. Svårt att veta vad som beror på sömnbrist och vad som beror på förkylning. Hade huvudvärk och magproblem igår, men det berodde nog på bilen som e på verkstaden det.
Men jag vet att när jag inte får sova, stämmer säkert för många, så orkar inte kroppen och immunförsvaret går ner och jag blir förkyld. Blir väldigt sällan sjuk, men är ofta hängig och orkeslös och det tror jag beror på Neos sömnvanor. Hade knappt haft några sjukdagar innan jag blev gravid med Neo.

Nu ska jag krypa ner och sova en stund medans Neo sover, har jag längtat efter sen vi gick upp.

PS. Neo har gjort något med DVD´n så den inte fungera dvs ingen Emil i Lönneberga, och något med TV´n så att vi inte har något ljud dvs ingen Disney Playhouse. Men hör och häpna, vi överlever ;) Radion går istället och vi dansar när det kommer någon låt, inte så många för P4 är inrattat och jag har inte orkat ändra. DS.

Kommentarer
Postat av: Annica

Men lilla vän, låter inte som det direkt flyter i prästbol. Hoppas allt blir bättre snart, vi måste ses snart å göra ngt kul...

Stor kram från mig!

Postat av: Herr D

Jo försöra teve apparater det kan han och gör det bra tydligen :)



Med tanke på kalanen på radion, så måste jag säga att vill man höra någon låt som ljuder bra och klingar fint, så är det endast P4 som kan erbjuda detta, å ingen reklam...

kram från Geilo :)

2010-01-19 @ 17:34:11
URL: http://www.myspace.com/hotwoodmusic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback