Skön dag

Vi har hunnit med mkt idag.
Vaknade av en mardröm och vågade inte somna om, typiskt när det var min sovmorgon, så jag gick upp och gjorde D och Nenne sällskap på soffan.
Myste en stund sen bakade jag scones till frukost och sen städade vi hela huset, dammsög soffor å allt :) David hackade bort lite is i gången in så vi inte ska slå ihjäl oss. (ramlade förut så han fick hacka lite till)
Så när kl blev 10 så var huset i toppskick å jag var duschad å klar, gött d. Då ringde svärföräldrarna och sa att de och Fredrik skulle ta en promenad till oss. D skulle repa så jag och Neo gick och mötte dem.
Tog vagnen så långt det gick och bar honom sen i bärryggsäcken i skogen. Go promenad d, duschen var ganska onödig, för jag vart genomsvett.



När vi kom hem så kom D oxå och jag tyckte att vi förtjänade rejäl fika. det blev citronmazarinmuffins, vaniljkokoscupcakes med hallon-blåbärkompottfyllning samt chokladsupcakes med lemoncurdfyllning. MUMS!

Länsat kakfat :)


............................................................................................

På stan igår köpte jag nya solglasögon, de jag hade tyckte D var jättefula, för stora,  och på något mystiskt sätt så var de trasiga när D hade varit själv i bilen med dem...så jag köpte nya, ännu större än de förra, så det så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback