En vanlig dag

Idag har det inte hänt så mkt. Börjar bli klar med mitt köksbord och stolar, iaf så har jag börjat måla och det var roligt, tills att världens åsk- och regnväder drog över...hoppas på bättre tur imorgon.
Har oxå varit på Biltema för att kika på gardinstångar, de som äger huset vi vill ha tipsade mig, och jag tyckte verkligen om dem, så nu ska jag nog byta ut de jag köpte på Hemtex.

Nu ikväll så har jag varit i k-d badhus och haft kurs med Johan, vi jobbar ihop väldigt mkt och det går bra och e roligt. Hade velat gå på Sven-Ingvars, ingen musik jag eg gillar men det e lite mysigt denna konsert i slutet på sommaren varje år, men eftersom det regnade idag så gjorde det inget att jag jobbade.

Vi lade bud på huset imorse, håll tummarna. Jag e lite nervös både för att inte få det och för att få det...flytta till Värmskog, till hus känns lite skrämmande, även om jag vill bo med David så känns det lite skrämmande, men skönt pirrigt :) Det e ju ingen liten grej...

Kommentarer
Postat av: Andreas

Låter inte illa med hus men Värmskog? Vart ligger det egentligen? Är lite borta när det gäller geografi...
Alltid kul att flytta ihop och så lär man verkligen känna varandra (på gott och ont :-))
Hade också gärna stått på Sandgrund igår. Men men jag målar min lägenhet istället!
Kram

Postat av: Jess

Andreas: Värmskog ligger mellan Grums och Arvika, det är ca:5 mil från K-d. Otroligt fint. Men nu har visst någon bjudit över, hoppas ändå att vi får, lite orolig nu...Lycka till med målningen. kram

2006-08-22 @ 14:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback