Kär i en byrå...

Jag var på stan med Anette och David i torsdags och tittade bland annat på antika möbler, i en liten butik vid bron över till Haga. Där hittade jag en byrå som jag blev kär i. Den e så fin, så jag vill ha den väldigt mkt, men den e dyr, eller inte egentligen men jag har inte mkt pengar. Fick jag ett jobb nu så vore det inget problem...men...det verkar altid finnas ett men, e hopplöst :) I butiken fanns också ett hörnskåp som jag vill ha. Var in idag igen och tittade med mamma, hon gillade inte byrån, men vi har inte samma smak heller. Hon tyckte att den såg för gammal ut, och det e precis vad jag vill ha. Mörk, gamla möbler, robusta ska de va oxå, e så trött på allt ljust...ska sova på saken och tänka...svårt!
Jag e väldigt förtjust i 50-tals saker till hemmet oxå, speciellt kökssaker, möbler, brödrostar, kylskåp å sånt. E så fint med de runda formerna/kanterna och plastiga färgerna. Å det e lite komiskt för David har ju en förkärlek till 50-tals bilar...han håller visst på att leta bil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback