Lite tidsfördriv...

E hade en liknande sån här för ett tag sen på sin blogg, men jag fick en värsting av min vän Mio på mailen, den e kul men tar lite tid, så har du tråkigt så kan du knåpa lite... ;)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sätt ett kryss vid alla saker du gjort, eller ta bort krysset vid
något du inte gjort, och skicka det till alla dina vänner (inklusive
mig)
Bara kopiera detta och skicka vidare till era vänner och den du fick
detta av.


This is for your entire life:
(x) Rökt en cigarett
(x) Druckit så mycket att du spytt
(x) Krockat någons bil - jag har allt lyckats köra in i saker och skrapa pappas bilar, en gång körde jag in i en annan bil med Ulrikas, min roomie, bil...
(  ) Stulit en bil
(X) Varit kär
(X) Blivit dumpad
(x) Haft sex på offentlig plats
(x) Snattat
(  ) Fått sparken
(x) Sagt upp dig
(x) Varit i handgemäng
(x) Smygit ut ur dina föräldrars hem
(x) Blivit påkommen av någon när du har sex
(x) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka
(  ) Blivit arrestrerad
(x) Gått på en BLIND DATE
(x) Ljugit för en vän
(x) Skolkat
(  ) Sett någon dö
(x) Varit till Kanada
(x) Varit till Mexiko
(x) Flygit flygplan
(x) Gått vilse
(x) Rest runt i Sverige - Ja, en del i mellan och södra men inte över Uppsala, så vill norr över :)
(x) Besökt Washington DC
(x) Simmat i havet
(x) Känt som du skulle dö
(x) Gråtit dig till söms
(x) Lekt tjuv och polis
(x) Nyligen ritat med färger
(X) Sjungit kareoke
(  ) Betalat för maten med enbart mynt
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra
(x) Busringt
(x) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan
(x) Fångat en snöflinga på tungan
(x) Dansat i regn
(x) Skrivit till Jultomten
(  ) Blivit kysst under en mistel
(x) Sett solen gå upp med någon du tyckt om
(x) Blåst såpbubblor
(x) Grillat på en strand
(x) Gått på en fest du inte var bjuden till
(x) Åkt rullskridskor
(x) Åkt skridskor

3. Något smeknamn?
Jess, J, Jajman, Jessie, Jessica persika lingonsylt mfl

 4. Pappas namn?
Bruno "brunbjörn"

5.Vilken är din favorit dricka?
Iskall coca-cola på glasflaska, Canadian Clearwater (som inte finns längre här, men som en ingrediens i nya alkoläsken Aquatini, smaken strawberry crush är jättegod). Men en varm sommarkväll finns det inget som slår en kall öl...

6. Tatuering?
nej, tror inte att det kommer komma någon heller även om jag tycker att det är superfint

7. Kroppspiercing?
Det kommer en inom en snar framtid...vart? Gissa :)

8. Hur mycket gillar du ditt arbete (1-10)?
10 för att jobba med dykning, fråga igen när jag fått något annat heltidsjobb

9. Födelseplats:
Karlstad sjukhus

10. Favorit semesterort?
Oj, jag har så många och fler lär väl komma. Vill till alla länder i världen. Men eftersom jag älskar att leka, film (tecknad och vanlig) och annat barnsligt måste jag nog säga Orlando :)

11. Någonsin varit till Afrika?
Ja, i Marocko men jag vill längre ner i Afrika.

12. Någonsin stulit en trafikskylt?
Nej, e en ordentlig tjej ;)

13. Varit med i en bilolycka?
Ingen stor, men jag var liten, pappa körde mig till fritids på morgonen och det hade frusit på under natten, en annan bil kastar sig ut framför oss, pappa fick väja bästa han kunde och körde upp på refugen mitt i vägen och in i en stolpe. Fick en bula i pannan, men kollades aldrig på sjukhus, vilket jag tycker e lite skumt så här i efterhand, kanske därför jag e lite knas ;)

14. 2 dörrar eller 4 dörrars?
Beror på vad det är för bil, finns snygga 2 dörrars, men e bekvämare och rymligare med 4. Jag tycker ju om bubblor :)

15. Salladsdressing?
Ceasarsalladsdressing, mums

17. Favoritpaj?
Smulpaj är bland det bästa jagvet med massor av vaniljsås, gillar alla bär men favoriten är rabarber eller plommon, antagligen för att det görd så sällan i vår familj, skulle se vilka klena rabarberstjälkar som finns på vår baksida :) Men som matpaj gillar jag ost och baconpaj som vi brukar göra till kräftskivan. Paj är gott, helt klart.

17. Favoritnummer?
Får nog säga 6.. ;)

19. Favoritfilm? Ja, det finns ju så många filmer, men de som hängt med längst är Sound of music, Grease och Dirty Dancing, dessa skulle jag inte klara mig utan. Sagan om ringen triologin kommer tätt inpå. En annan film jag alltid hyr när jag e sjuk, borde nog köpa den, men det elite tjusning att göra samma sak ;) är Skönheten och Odjuret (tecknat)

22. Favoritmat? Nachos

23. Favoritdag i veckan?
Lördag

 24... Favoritmärke på kroppstvål?
Body Series bodygel, luktar gott, trokar inte ut med rätt PH värde. Men på sommaren ivll jag ha Palmoliv aroma cream, orange eller rosa.

25. FavoritTVshow?
Friends, OC, Gilmore girls, Prison Break, Sex and the City. Tittar inte på TV utan köper eller laddar hem :)

26. Tandkräm?
Colgate och Glister

27. Favorit doft?
Donna Karen: Be Delicious på girlies men på killar e det vsårare, finns så många: Jean Pul Gaultier: Le Male, Clinique: Happy, Georgio Armani: Acqua di Gio

28. Vad gör du för att koppla av?
Tittar på film, tar ett bad, kramas, umgås med mina vänner, tränar

29. Meddelande till dina vänner som läser detta:
E så många av er som jag saknar, alla borde bo i samma stad, jobbigt att flytta runt och tappa vänner på vägen. Men alla e välkomna att hälsa på vart än befinner mig.

30. Hur ser du dig själv om 10 år?
Ja, då hoppas jag verkligen att jag jobbar med någon jag tycker om och har ett stabilt liv, gärna 2 kids, hus i skogen vid en sjö eller hav eller värstinglgh i en stor storstad, lite kontrast...men det e väl sån jag e ;)

31.Vad gör du när du är uttråkad??
Går ut och går, ringer någon å tôlar

32. Vad tycker du om att få?
Kramar, kärlek, uppskattning, tid med den jag tycker om, sms av nära och kära

33. Längst bort plats du kommer skicka detta meddelande?
Paris, fast över bloggen kan det ju blir hur långt som helst

34. Vem svarar snabbast?
Ja, svårt att säga, tror nästan att de flesta inte kommer orka svara, tog mig över en månad tror jag ;)

35. Minst troligt han/hon svarar?
.....


Kommentarer
Postat av: Erika

....jag har massa tid på jobbet, men det gick inte o kopiera :( konstigt!!?? Vet att jag är blond, men inte riktigt så blond!! Gör ett nytt försök senare. Kul frågor! Kram

Postat av: Jess

Erika: Nu kommer jag göra en grundlig förklaring, skratta in om du vet hur man gör :) Börja med att markera hela texten (håll ner vänster musknapp och dra tills sista ordet, släpp musen) tryck ner höger musknapp och tryck på "kopiera" och lägg in i nytt inlägg på din blogg, eller i worddok. eller vart du vill ha den. Hoppas att det går :) kram

2006-08-10 @ 12:10:34
Postat av: yahoo

[URL]http://www.yahoo.autorita.org[/URL] http://www.yahoo.autorita.org

2006-10-10 @ 11:24:40
Postat av: google

[URL]http://www.google.sollazzo.org[/URL] http://www.google.sollazzo.org

2006-10-15 @ 17:40:40
Postat av: Sexy

Hei! luogo che interessante avete fatto, ben cotto![URL]http://www.sexy.sollazzo.org[/URL] http://www.sexy.sollazzo.org

2006-10-22 @ 23:02:26
Postat av: Italia

Hei! luogo che interessante avete fatto, ben cotto! http://www.italia.cascata.org

2006-10-26 @ 09:45:55
Postat av: Babbo

Buon luogo piacevole senza qualsiasi cosa dispari, ben progettata! http://www.babbo.nat3rismo.org

2006-11-04 @ 13:19:43
Postat av: Bimbo

Luogo interessante, buon disegno, lo gradisco, signore! =) http://www.bimbo.genovka.org

2006-11-11 @ 15:57:20
Postat av: Azzurra

Buon luogo, congratulazioni, il mio amico! http://www.azzurra.genovka.org

2006-11-11 @ 16:01:56
Postat av: Trenitalia

Leggo ed imparo sul vostro luogo. grazie! http://www.trenitalia.miplano.org

2006-12-02 @ 01:16:29
Postat av: musica

http://www.musica.su0ereva99.org

2006-12-06 @ 10:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback