Nu börjar det gå uppåt för mig, äntligen :)

Mycket bloggande idag :) Men det händer så mkt och då måste jag dela med mig, alla e ju på jobbet så jag har ju inte direkt någon att ringa ;) Men snart kanske jag oxå har ett jobb så då blir jag mindre rastlös och mer tillfreds ;)
iaf...en Make up Artist från Stockholm ringde igår så nästa helg ska jag till Sthlm och sminka på den största modevisningen någonsin i Sverige...hur kul som helst. Kommer tyvärr missa darlings födelsedag men jag lovar att gottgöra för det senare. Ska få mer info i helgen! Ska bo i syrrans lägenhet, och självklart är det samma helg som mamma, pappa, Gudrun och Conny ska dit...5 pers på 21m2, kommer bli intressant :) Inte någon som varit i sthlm på hela sommaren och nu ska alla dit samtidigt. Ska se om jag kan bo någon annanstans. Men hur som helst ser jag verkligen fram emot det, första modevisningen för mig + att det var ett tag sen jag gjorde extrem makeup, som jag älskar.

Andra bra nyheten e att en tjej från
Gina Tricot ringde för e stund sen och ville att jag ska komma dit på intervju nästa torsdag. Kul att jobba med kläder, och på Bergvik där det e sena dagar. Det var en extratjänst men det passar ju bra eftersom jag ska jobba på Dykmagasinet och kan stämpla oxå. Ska till Dykmagasinet på fredag för att ha möte om den kommande assisterande instruktörs utbildningen och om hur jag ska jobba framöver. Två lyckade dagar förutom mobilhistorian då förstås. David har oxå pratat med mäklarna och ingen har änsålänge lagt bud på huset och han ska på möte på banken på fredag .

Nu ska jag börja fixa till mig för att gå på E:s födelsedagskalas!!! Grattis gumman! Ska bli kul.
puss och kram

Kommentarer
Postat av: AC

ÅÅÅåååå så kul!! Jag vill oxå! Älskar ju smink och mode! Skulle va i himmlen! Vad e det för visning? Å du, smakade din choklad... MUMS!!

Postat av: Erika

Tack för igår gumman, kul att du kunde komma! Den chokladen va verkligen farligt god, skulle jag klara av o baka sånt så skulle ni få dra runt mig i en skottkärra för jag skulle va så FET!! Spännande tror AC väldigt gärna vill ha en smink kväll, så det får vi ta o styra upp...kram

2006-08-17 @ 20:39:49
URL: http://pikis.blogg.se
Postat av: Jess

AC: Jag vet nästan ingenting ännu, skulle maila och ringa mig i helgen. Det enda jag vet e att det e stort :) Ska bli superkul. Kul att du gillade chokladen, jag e chokladgalen :)

Erika: Säg bara till så har vi en sminkkväll :) Kul att du gillade chokladen :)

2006-08-17 @ 21:26:02
Postat av: AC

Ja det e klart jag vill!! Å det vet jag att Erika oxå vill ha! Va tusan vi e ju tjejer, klart vi gillar smink!

2006-08-18 @ 08:36:51
URL: http://acb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback