Har man maxgräns på hemtelefonen?!

E så fruktansvärt trött idag, har verkligen inte prioriterat sömn på några dagar nu...men men sova kan jag göra någon annan dag, imorgon kanske...längtar...
 
Älskar att sitta i hamnen och dricka några öl efter jobbet, e så lätt att gå de 10m till baren från jobbet :) Igår hade jag även min första dykkurs efter att ja blivit certad. Det var en väldigt intressant kurs, vill inte gå in på fakta med risk för att hänga ut någon men jag och Fredrik fick oss några goda skratt och blev försenade en 3-4 timmar, men men så ska det vara, det ska kännas att man jobbar ;)

Vaknade idag av att brorsan sprang runt i huset i vad som tycktes vara vild panik, men det va bara jag som var grymt trött och överkänslig för ljud :) men när jag fick höra vad som hänt fick jag panik och blev klarvaken...vår telefon hade blivit avstängd för att vi ringer för mkt...panik, panik!!! Mamma och Pappa i Spanien...vad ska de säga...När vi försökte ringa sa en röst att vi gått över vår gräns och om vi försöker ringa igen så kommer kortet att spärras helt...ahhhhhh vad göra??? Fick så dåligt samvete för jag vet att brukar ringa David på mobilen, men så mkt...hur mkt kan gränsen va, tänkte jag...10000kr, e det möjligt att jag ringt för det, hjärtat började dunka fortare....men se ringde jag från en annan telefon och då gick det bra, verkar som det är något fel på de nya bärbara från Telia som vi fått..kändes skönt iaf...kunde andas...så nu e jag dödstrött igen, ska jobba om 1,5 timme, vill inte idag, vill ligga i sängen och mysa med David... Vi har bara hunnits setts 2 ggr själva på hans semester, tur att han har en vecka kvar...blir mest att man ses i grupp när det e sol, varmt och uteserveringar men jag längtar efter att få ligga i hans famn och bara gosa...blir väl mer i höst kan jag tänka mig...

Ska försöka fixa lite mat, har blivit Nachos på Napoli 3 dagar i rad denna veckan, inte bra, inte bra men gud vad gott!!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Kanner igen det dar med telefon rakningarna fran nar man bodde hemma!! Mamma sparrade allt som gick nar det kom en rakning pa nastan 9000:-, stackars dom man va inte alltid helt latt o tas med, kram

Postat av: Jess

Erika: Skönt att man inte e ensam :)

2006-08-02 @ 11:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback