IKEA

Jag och syrran åkte till IKEA imorse. Jag älskar IKEA, skulle kunna handla ihjäl mig där...Vi köpte inte så mkt åkte dit mest för att kika på vad vi vill ha och ha en uppfattning om hur mkt pengar vi måste spara ihop eller låna :( Jag köpte bara några uppsättningar lakan och syrran lite köksgrejer. Men jag hittade soffa, säng, köksbord och stolar, databord, lampor, kuddar och en massa andra småsaker jag vill/ska ha. Har suttit nu när jag kom hem och satt lappar i IKEA katalogen på de sidor som har saker jag vill ha, blev några stycken ;) David lovade att följa med mig när jag ska handla på riktigt, jag tror inte riktigt han vet vad det var han lovade bort sig till :)

Det roliga e att jag och syrran kikar på samma soffa men med olika överdragstyg. Jag visade den soffan direkt och syrran tyckte inte alls om den, sen gick vi och kikade en stund och hon hittade ingen hon gillade men gick sen tillbaka en stund och kom glatt skuttandes tillbaka och sa att hon hittat en jätteskön soffa...jag går dit och är det då inte min soffa men vit!!! Jag skrattade bra länge, e så typiskt, vi vill alltid ha samma saker men i olika färg, det roliga denna gång var att hon inte alls fattade att det var samma soffa. Jag vill ha i sandfärgad manchester (Ekeskog) eller en mörkbrun läder soffa (Vreta) kan inte bestämma mig, e båda väldigt sköna men Vreta e elegantare men det e så klibbigt att sitta i lädersoffa...min beslutsångest verkar inte ha något slut ;)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag har Malm möblerna :) Letar också efter en soffa men tror inte att det kommer bli läder även om det är snyggare.
Kul att se att du kommit in i blog världen.
Kramar, en mycket gammal vän ;)

Postat av: Jess

Andreas: Roligt att du hittat hit :) Malm e snyggt, vill ha allt i den serien. E svårt med soffa, bestämmer mig när jag vet vart jag ska bo.

2006-07-19 @ 10:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback