Dålig bloggare :(

Åhhhh vad jag e dålig på att uppdatera. Väntar på att vi ska få bredband för då blir det lite lättare. Orkar ju inte när jag hastar förbi mamma och pappa någon kväll ibland efter jobbet.

Jobbar väldigt mkt på Skopunkten, denna veckan gör jag 57h, blir en del det :) med OB blir det uppåt 80h :) Har nu oxå fått vikariat tom maj, skönt att veta att jag har jobb ett tag framöver. Trivs som fisken i vattnet. Har underbara arbetskamrater. Kunderna däremot är ju som kunder alltid är, nödvaänligt ont :) jag fattar inte att folk orkar,v arenda dag e det något roligt som de gör, som får en att skratta eller bli förbannad :) Det e mer regel än undantag att vi har något att klaga på när vi kommer ut på lagret. Man slutar aldrig att förvånas :) Men utan dem had ejag inte haft ett jobb och det finns de som förgyller ens dag oxå.

Förra helgen var jag och David på Matmässa i Stockholm, Sollentuna mässan, för de som är med i Celiakiförbundet (gluten-, laktos- och sojaintoleranta). Var en riktig svullardag, åt oss mätta på godis, kakor och bröd, behövde ingen lunch eller middag :) Hade så dåligt samvete i flera dagar...men gott och kul var det :)

Ha en trevlig helg, själv jobbar jag, har ni vägarna förbi så kom gärna in och hälsa på!
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback