Ledig, ganska skönt

Nu har jag varit ledig i 2 dagar, så skönt. E ledig imorgon oxå och då ska jag och Sigge åka till Klartjärn i Norge för att dyka. Ska bli kul, hoppas att vi får ok väder, för då ska det vara toppdykning där. Har inte dykt så här sent på året så det ska bli intressant att se hur mkt jag kommer frysa :) Har gjort sopp aidag som vi ska ta med och värma på spritkök, även inhadlat en termos för att kunn ha med kaffe...så jag försöker vara förberedd :)
På fredag ska jcg och David till stan för att kolla vad det kommer kosta att renovera våra rum för att veta hur mkt vi ska spara å så, ska bli kul! Sen ska jag och syrran till IKEA på måndag, och jag har lovat att inte handla för mkt...få se hur det går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback