Shoppingdag, I like...

Nu e jag seg på att skriva, men har man inte internet hemma så blir det så, sorry. Blir bättre så fort vi får tummen ur och beställer telefon och internet.

Ikväll e det fest, hemma på Hultsberg för brorsan fyllde 20år i onsdags och ar kommit hem från bergen i norr (Luleå där han pluggar till att bli ny stadsminister :) ) Kommer nog bli rätt kul.

Annars har jag dragit runt med David på stan idag och shoppat. Väldigt tillfredsställande och roligt för mig men inte lika för han :) Han gillade inte min tur till Skopunkten, förstår inte hur jag prova skor på min lediga dag, får jag inte nog när jobbar med skor...en kille kan nog aldrig förstår ;) Har även köpt 2 tavlor på Åhléns, en på Elvis och en M.Monroe, jättefina som ska va i vardagsrummet. Sen köpte vi lite annat tråkigt men nödvändigt som tvättlina och diskpropp mm :) men jag fick även med mig en topp från Gina Tricot, bordstabletter och en svart, lurvig rattmuff med texten left och right på från Mique samt en värmeljushållare för väggen, en sån där snirklig som alla affärer har, från Mansion. E helnöjd med dagen :)

Nu ska jag återgå till festen och jag lovar att kort kommer så fort jag får med både kamera och sladd till mamma och pappa :)

puss och kram

Kommentarer
Postat av: josefine

Vad kul att höra från dig, är så nyfiken på hur allt går med det nya hemmet, sätt in bider på saker du köper får insperation i love shopping to you know. Sen när hemmet börjar bli lite mer under kontroll vill jag se en massa bilder. Jag kan ju liksom inte bara svänga förbi dig när som, så jag har ingen aning om hur det ser ut där inne.

Puss på dig och lycka till med allt, kom till stockholm snart!

2006-10-15 @ 20:43:41
Postat av: Andreas

Hej skulle inte du kunna skicka mig ett mail med telefonnummer så kan jag ringa till veckan när jag kommer till stan.

Ha're, Andreas

2006-10-17 @ 13:15:14
Postat av: Jess

Jossan: Lovar att lägga in bilder snart :)

Andreas: www.jessicasbeautywork.se där finns mina kontaktuppgifter

2006-10-17 @ 21:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback