En bra dag

Har haft en riktigt skön dag med Anette idag. Gick på stan och tittade på alla saker som jag inte har råd att köpa :) Sen köpte vi sushi och gick hem till hennes och patriks nya lgh. Där vi njöt av vår underbara sushi - I LOVE - och sedan kröp ner i sängen med te och en roligt film "Heartbreak Hotel", med Helena Bergstöm, tycker att hon e skön.

Sen jag kommit hem har jag förberett allt för imorgon, tvätta penslar och packa sminkväskan, e en del at fördereda inför plåtningen med tryckeriet Knappen imorgon. Innan 7 blir jag upphämtad av Klemner studio´s Linda, tidigt som attan, men det ska bli kul!

Jag har oxå varit hushållig och bakat havretekakor, med gröna linser och linfrö i. Nyttigt och gott (inget socker eller vitt mjöl). Var ju tvungen att kompenser för allt jag bakde igår, kladdakaka och 2 sorters muffins :) Jag älskar att baka och jag tycker att det hör hösten till. Idag har det varit en så härlig hörstdag, sånna här dagar e de bästa på året!

Sov så gott. puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback