Först dagen på jobbet

Första dagen på jobbet var igår...det var jätteroligt. Tiden gick hur fort som helst, massor att göra hela tiden, precis som jag vill ha det. Mina arbetskamrater verkar hur gulliga som helst, tror jag kommer trivas :) Men ett litet problem som kommer med jobbet är nog att jag komemr köpa mkt skor, fick med mig 6!!! par igår. Jag som inte har några pengar...men de e så fina, men jag vet at jag måste lämna tillbaka några, men vilka...
 
   
Blev kär i dessa stövlar och de e sköna oxå. Rött som e så inne i höst, och grönt som e min favvo-färg, vill ha allt  i grönt :) Passar till min favvo-väska oxå. tycker oxå om att jag kan ta fram min lilla röda väska igen, e supersnygg, och nu modern :) Perfekt
      
Sen e ju jag en Ballerina-tjej :) De första e ett par som jag köpte i somras, de e ltie lika par 2 som jag köpte igår, men de e så ksöna och inte helt lika så jag vill ha dem :) De gula e ju sååååå söta...
 
Sen e det pumps, som e så snyggt, tantigt och såååå rätt i höst. Men kommer jag använda dem. 1:a paret e grymt sköna, 2:a paret grymt snygga, vet att både E och P har dem + halva stan :)
Men 3 ska bort, vilka???

När jag kom hem med mina påsar, tog mamma mig i armen och ledde runt mig i huset och pekade ut alla mina saker som finna i alla rum, och skällde lite på mig, har mer saker än dem i deras hus. hon tycker tat jag ska skärpa mig, pappa kallar mig shop-aholoc, men jag har ju kannp shoppat i sommar, bara lite men det måste man ju för att må bra.


Kommentarer
Postat av: Erika

Ska du ta bort några skor så är det ballerina skorna, det kommer massa nya nästa år oxå...o hur länge till kan du använda dem??...inte länge! Älskar de svarta höga pumpsen, AC har nu oxå ett par sådana, men de är ju hur snygga som helst!

Postat av: Jess

Ja, jag tänkte som dig och ska lämna tillbaka ballerina skorna, tanken va att jag skulle jobba i dem, men jag har 3 par sen tidigare så jag klarar mig nog, tar även bort de höga pumpsen, sparar de i guld som du har, kände mig för "damig" och elegant i de svarta, även om de var grymt sköna att gå i, kändes inte som högklackade eftersom hela foten fick stöd. Kan rekommendera, skulle passa dig, din stil tycker jag.

2006-09-03 @ 22:58:53
Postat av: Josefine

Vilka kap du har gjort! Imorgon blir det jag som ska ut och handla skor kan jag informera om, nu blev jag ju super sugen på skor oj oj oj och jag som ska spara pengar till en resa och redan har shoppat upp halva lönen du får inte sätta in så mycket bilder på skor ;)

2006-09-04 @ 21:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback