Igår var en mörk dag

Igår var en fruktansvärd dag...eller dagen var helt ok, hjälpte till med att få upp de nya kläderna från Billabong, både kill och tjej kläder, på Dykmagasinet, jättesnygga kläder så sväng gärna förbi och titta. Blev kär i några hoods, både för killar och tjejer. Den här hösten gillar jag verkligen modet, mysiga koftor, kjolar med leggings, rött...Känns feminint och tufft på en gång. I like! Även Billabong är med på det modet även om deras kläder är av helt annat typ.
Men det var på eftermiddagen som det gick åt helvete...så ledsen. Klarade inte Divemaster proven, som jag gjorde för någon månad sen. Trodde jag kunde det, men jag hade glömt bort en massa och rörde ihop det så nu får jag antagligen inte går Assisterande Instruktörs utbildningen, få se idag hur mkt jag missade. Var helt knäckt efteråt, jag som inte skulle äta socker på en månad, åkte hem och åt glass...inte bra det heller. Vi var tvungna att klara alla gamla prov för att få gå nästa kurs, e självklart att vi måste kunna för att kunna lära ut om en månad, så därför e jag så besviken på migsjälv. Känner att jag inte hinner plugga så mkt som jag borde, e så mkt nu med nytt jobb och huset, tar första prioritet.

Hittade utemöbler på Blocket som vi ska iväg och köpa idag i Deje, ringde på 2 soffor oxå men det var sålda, lite synd. David och Magnus ska komma och hämta upp mig vid 10-11 tiden.

Elin från Skopunkten ringde igår och erbjöd mig att jobba imorgon, kändes jättebra. Skönt att få in lite pass även om jag inte kommer att gå på schema förrän om en månad. Så en liten solstråle i mörket :)

Hoppas att denna dagen blir bättre, solen skiner iaf och det e alltid bra.

91278-80


Kommentarer
Postat av: Erika

Upp med hakan gumman, det där ordnar sig, kan ju inte göra allt på engång...kram

Postat av: Sara Fröcklin

Vad trevligt att ha hittat ännu en blogg att läsa... Inte bra för mina studier dock! Hoppas det går bra med AI utbildningen...du va iaf jättebra när vi hade dig (kunde ju tömma masken tack vare dig) så det är deras förlust om du inte får gå!!! Nu väntar förhoppningsvis lite kul dykning i Kenya, ha det gött!

2006-09-03 @ 12:41:16
Postat av: Jess

Sara: Tack för de uppmuntrande orden, det e personer som du gör att man uppskattar sitt jobb. Älskar att jobba med dykning, men kommer ant vänta lite med AI och fortsätta som DM ett tag till, få se, känner att jag kanske inte har tid att plugga så hårt som jag måste,nu när vi köpt hus å så...Ha det underbart i Kenya. Vill höra allt om det sen. kram

2006-09-03 @ 23:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback