Inredning på hjärnan

Som jag skrev tidigare så blev jag så inpirerad av Drömhem, så idag när jag eg borde ha pluggat, tog jag mig en shoppingtur till Gengåvan, Solareturen, Noll 54 och Åhléns. Hittade en massa fint som jag nog ska få ihop till något vettigt av :) 
 
På Åhléns hade jag kunnat handla ihjäl mig om min tid inte va begränsad till 15min, fanns så mkt fint, tyger, kuddar, porslin och glas you name it...

91278-9891278-9791278-9691278-9991278-9291278-9191278-9591278-9491278-93

Köpte lite fler saker än vad jag visar på bilderna, blev en del. har äntligen kommit på att man inte behöver ha 12 av varje sort, kan vara rolgit att ha 2-4 st av flera olika istället, så att man kan variera sig. Kommer nog ändå att köpa ett tallrikset med iaf 8/st, om jag känner mig själv rätt, ifall att det kommer mkt folk någongång :)

Va in en kortis på Martins färg och tittade på tapeter, finns så mkt fint, förstår inte hur jag ska kunna välja...vill flytta in nu. Dels för att jag aldrig hinner se D och dels för att jag vill inreda :) 
Inatt kom D efter jobbet, vid 3 tiden och åkte innan 8 imorse för att hinna med dykjobb innan Volvo-jobbet. Enda vi hinner ses denna v, som sagt, jag längtar tills vi flyttar...

Nu ska jag försöka plugga lite innan mamma och syrran kommer hem från Sthlm med mina sista saker. Skönt att det e avklarat nu. puss och kram

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej, den dåliga bloggaren....massa fina saker :)

Postat av: Erika

Jag menar alltså att jag är den dåliga bloggaren inte du, du är flitig som en myra :)

2006-09-15 @ 10:38:06
URL: http://pikis.blogg.se
Postat av: Josefine

Hej vännen sitter spänt och följer valvakan, jätte fina saker du har in handlat fram för allt det i grönt, älskar älskar älskar grönt, det var någon hög grön mugg som jag förälskade mig i!!!

Jag håller med om att man inte behöver en stor uppsättning av samma sak. Jag har också börjat köpa bara två eller fyra av varje. Jag älskar färg, men jag tycker också att det är ursnyggt med snövita skålar koppar och tallrikar, stilrent och snyggt så när man sen gör en dukning så slänger man in färgglada glass eller en färggrann skål blir en fin kontrastt.

Puss på dig hoppas vi kan ses snart, joel hälsar.

2006-09-17 @ 20:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback