JAG KLARADE DET!!!

Idag e jag glad men totalt slutkörd psykiskt. Det har varit jobbiga dagar sedan i fredags. Är otroligt glad att kursen e över och att jag klarade mig!!! Missförstå mig inte, kursen var jätterolig men det var tungt psykiskt, var mkt att hålla reda på. Provet idag var jag lite nervös för men det gick galant, kändes skönt.
Avslutade med lite kladdkaka, var väldigt gott :)

Nu har jag precis fått jättegod middag av mamma och pappa. Ska fika när syrran slutat jobba oxå.

Helt ok att bli uppvaktad såhär!

Nu ska jag slänga in en film i datorn och krypa ner i sängen, få se hur länge jag e vaken...zzzzzzzzz

Kommentarer
Postat av: Sara

Ahhh, vad kul! Grattis tjejen! Har i Kenya ar allt bra, helt slut dock pga varmen och mkt jobb. snorklar ca 3 timmar varje dag sa mina ben ar helt skakiga...tur att olen ar god och billig! Ska ut och dyka vid Coral gardens imorn och det ska bli saaa kul att antligen fa dyka pa "riktigt"! Ha det bra och lycka till med husfixet! Kram Sara

2006-09-29 @ 15:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback