Lurö

Nu har jag varit onyttig igen :( Har bakat kladdkaka till helgens resa. Tycker om att baka och vara hushållig och kladdkaka e ju så gott...men då får jag sluta klaga på att jag går upp i vikt :)

Om några timmar åker jag till Lurö, ska dit med David, pappa, Viktor, Andreas, Lars och 4 till som jag inte känner men vet vilka de e, ska bli himla roligt att komma ut på sjön, hoppas att jag inte mår illa... Vi ska försöka hinna göra ett dyk ikväll, blir nog nattdyk, sen grilla och mysa. Hade varit kul om David tagit med gitarren, men det har han nog glömt. Resten av helgen e nog upplagd likadant, göra några vrakdyk och sedan mysa på kvällen. Jag längtar...

Ha en underbar helg.
kram


Kommentarer
Postat av: Monique

Åh fuuuskis! Vill också ha kladdkaka, kom förbi! haha. Kram på dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback