Svärföräldrarna

Har nu äntligen fått träffa Davids föräldrar och de var jättegulliga. Vi tog en fika sista kvällen för säsongen på cafét i Värmskog. Där jag även fick träffa mina kommande grannar, goa gubbar.
Sen gick jag och David på en promenad och satt en stund nere vid vattnet, e så mysigt i Värmskog, och David blev så romantisk. Han e så go när han vill.
Tänkte att vi skulle ta ett nattbad, kom så långt att vi stod i vatten till knäna sen la vi ner, var fruktansvärt kallt. Så den säsongen e nog förbi...synd! Nu e det filt, te och levande ljus säsongen som drar igång. Helt ok det med, så länge det inte regnar hela tiden...


Sov så gott. puss och kram

91278-77

Kommentarer
Postat av: sara

Vad mysigt med husköp!!! Om det inte vore för att jag trivs så bra i Sthlm just nu så skulle jag gärna köpa hus, har sommarställe i Glava (inte så långt från Värmskog)å det finns ju inget bättre än landet. Ska flytta hem till Kstad igen så fort jag ä klar med utbildning å allt... Ä helt slut efter nga dar i sthlm...

2006-09-04 @ 18:40:06
Postat av: Sara

Oj, mitt inlägg skickade iväg sig av sig själv... Hursomhelst, lycka till med huset å ditt nya jobb! Jag kommer nog t-bax till Oxygene efter jul, om det går bra i Kenya med dykn å allt så vore det kul att ta AOW under våren. Ha en bra höst! Kram

2006-09-04 @ 18:44:29
Postat av: Jessica

Sara: Tycker oxå väldigt mkt om Sthlm, flyttade därifrån i april, och trodde väl aldrig att jag skulle bli kvar så träffade jag David...och nu känns det jättebra att va kvar här, Värmskog e mysigt...och så får jag jobba med min hobby-dykning

2006-09-04 @ 18:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback