Fullt upp

Min älskade lillebror kom igår. Jag hämtade honom på tågstationen en stund innan 17.
Innan det hade jag handlat julklappar. Jag och David tog en tur till ÖB och sen på Bergvik och fick klapparna till de flesta barnen klara. Sen åkte jag till stan och David åkte till Björn. Jag köpte mer klappar till brorsan, kläder till Neo och lite saker till oss. Det var så mysigt på stan med julmarknad på torget.

När jag hämtat brorsan åkte vi till mamma och ganska snart efter kom syrran. Vid 19-tiden blev Neo trött så då åkte vi hem. D var kvar och festade i K-d. Jag hade sån huvudvärk och Neo var lite förkyld så vi la oss tidigt. Tänkte att han skulle få sova med mig men det ville han inte, han kom inte till ro i den stora sängen så jag fick lägga honom i hans rum. Han somnade 21 och jag 21.30, sen sov vi till 9 med 3 amningsstopp inatt.
Hade en mysmorgon sen åkte vi till mamma och pappa. Lämnade Neo och hämta brorsan och åkte för att kika på mer julklappar. Fick inte allt jag ville ha men en lammullsfäll och badleksaker till Neo fick jag iaf.

Nu ska jag hämta D hos Björn, sen ska vi äta middag och sen förfest hos syrran. Vi ska nämligen ut ikväll. Det ni, första gången på evigheter som jag går ut. Brukar inte ha lust att gå ut utan åker hem efter förfesten eller ser till att det är hemmafest. Men ikväll e tanken att vi ska på Nöjes. Det blir jag och David, brorsan, syrran och Andreas och Andreas lillebror Simon. Kommer bli kul. Men jag ska va försiktig med alkoholen, blir bara öl. Neo sover hos mamma och pappa dit vi åker vi med inatt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

HA DET SÅ KUL!

Postat av: Sandra

Hoppas du kan slappna av och ha riktigt kul nu ikväll! Kram

2008-12-20 @ 23:12:49
URL: http://mirakletochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback