Kul gårkväll

Vi hade jättekul igår, men vi gick inte på krogen.
Började med middag med familjen, sen förfest hos syrran. Massa bus blev det och D visade sin tatuering han hade gjort lite spontant under eftermiddagen (utan min vetskap). Batman på höftbenet-det är det inte vem som helst som kan skryta om att de har...Coolt var det iaf, men jag trodde honom inte först, trodde det var en gnuggis men sen såg jag blåmärkena och sticken.



Vi gick vidare till Herrhagen och hem till Anders, men först stannade vi till hos Björn (syrrans kompis) som hade en otroligt fin lägenhet. Hos Anders fanns flera Värmskog-vänner och vi blev kvar en stund. Syrran, brorsan, Anderas och Simon gick till Nöjes och meningen var att vi skulle komma efter men de ringde och sa att det var dött så vi skulle ses på stan och äta istället. D blev fullare och drygare så tilllslut tröttnade jag och gick ifrån och mötte upp de andra. Efter mycket om och men fick jag med D hem. Han tjatad eom hamburgare hela vägen, han skulle ta taxi tillbaka till stan när vi kom fram och allt han stre om, vi försökte locka med smörgåsar men det var ingen hit. Väl inne gick han direkt till soffan och la sig och somnade, inte skulle han ha mat heller. Jag gick och la mig i samma rum som Neo, min lilla ängel!

Neo hade varit underbar igårkväll. När han började lbi trött gav de honom gröt och han åt upp allt, har inte hänt örr och sen drack han en massa mjölk. De myste på soffan till shan klippte med ögonen, kl.22, och då la de honom i sängen (han har fått en resesäng) och han somnade på n sekund, inte ett pip. Helt otroligt. funderar på att han ska få sova här varje natt ;) Han hade vaknat vid 00 och vill eha nappen, sen sova han tills 03.15 då ville han ha mat så jag värmde ersättning till honom. Åh vad jag ville ge honom från bröstet, de var så svullna och gjorde så fruktansvärt ont. Idiotiskt nog hade jag glömt pumpen hemma. Jag sov knappt något för att jag hade så ont. Det var iaf sista gången så länge som jag ammar som jag dricker så mkt att jag inte kan amma honom, det är inte värt det. Jag e inte så förtjust i alkohol att det väger upp att ha så ont. Gott med ett glas vin men det kan jag ju dricka och ölen älskar jag men det funkar lika bra med alkoholfri. Strax innan 7 vaknade han igen, grydde bara lite och tittade på mig, då fick han mat igen och var jättepgg, han låg och prtade i en timme sen la jag honom i hans säng och han blev tyst iaf så han somnade nog. När jag vaknade, D kom in 9.40 då låg Neo helt tyst och bara tittade. Så go, hörde lite kraffsade från när han drog med naglarna på nätet runt sängen ;) Vi har verkligen fått ett lätt barn, skönt när det går så smidigt när andra har hand om honom.

Nu e mamma och pappa på promenad med älsklingen och jag och D ska till bla Ikea och handla julklappar. När vi kommer hem ska vi Lotta och hugga oss en gran. Ska bli kul, va en hel vecka sen vi sågs sist oxå så jag saknar dem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback