Mys, AC/DC och kyrkis

Började dagen tidigt...
Bakgrundsinfo: Neo har börjat sova i sin säng hela natten men det resulterar i att jag får gå upp ur min säng ganska ofta. Men jag är ändå mer utvilad än när han ligger bredvid mig. Jag älskar att sova med honom, hans lilla goa kropp bredvid mig, men jag har märkt att jag sover djupare med honom i egen säng.
Igårkväll hade vi mys med hög mysfaktor! Neo somnade kl.21, då dukade vi upp med ost, kex och rödvin. Vi tände en brasa och blåste upp madrassen för att sova framför brasan. Så mysigt och romantiskt.
Neo vaknade runt 3 då gick jag upp och gav honom nappen, gick och la mig på madrassen igen men det var inte så bekvämt, pyspunka på den, men jag var för trött för att bry mig. Neo vakande 4 och ville ha mat, denna gång gick jag och la mig i sängen. D skulle upp 4.40 för att åka till stan och köa för AC/DC biljetter så han väckte mig då. Sen vaknade Neo 2ggr till och kl.7 för mat igen, då gick jag upp för att logga in på ticnet så vi fanns på 2 ställen. Blev inte inloggad förrän 8, sen kastades jag ut, så surt, loggade in igen, kom fram och kastades ut igen, kvart i 9 loggade jag in för 3:dje gången och antog att det var kört,biljettsläpp kl.9. D ringde strax efter 9, då hade de fått biljetter och precis då kom jag in och kunde beställa.Tur, för det hade varit surt om vi varit uppe så tidigt och inte fått biljtter. Förra släppet var det nära att vi blev utan. D ska på 3 konserter i vår, 2 i februari varav en gång med mig och en gång i juni. Han e ett stort fan!
Annars så sov Neo 21-9.30, det e bra det.

Det enda som var bra med att gå upp så tidigt var att jag fick datarummet städat, in med alla papper i pärmarna. Det är sånt jag bara gör när jag e uppe tidigt. Nu har vi det så fint hemma :) Igår fixade vi till Neos rum, ut med gästsängen och tvättställningen, upp med tavlor, foton och in med en amningsfotölj. Fick även upp foton i vardagsrummet som legat och väntat. Kändes bra!




KL.10 skulle vi ha kyrkis hos mig, det var höstavslutning förra onsdagen men vi tycker om att ses så vi va hos mig idag istället. 4 mammor och småttingar kom och vi hade jättetrevligt. Linda och Erik stannade ett tag efteråt och imorgon ska vi hem till dem och pyssla lite. D flydde fältet och åkte till replokalen och grejjade tills alla mammor gått hem.


Neo tittar på TV

Kommentarer
Postat av: Anette

vad mysigt och fint ni har gjort!!!

Hoppas jag kan ta en sväng upp till er snart!

Kram

2008-12-17 @ 16:17:04
Postat av: Jess

Anette: Du är välkommen när som helst. Vore jättekul om du kom!!! kram

2008-12-17 @ 19:39:49
Postat av: Farmor

en av världens 6 sötast barnbarn + lika söta föäldrar.

God fortsättning till er alla 3 om ett fint 2009.

Kram Farmor

2009-01-01 @ 18:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback