Skrivaren

För x antalmånader sen köpte vi en skrivare. Vi tyckte att vi behövde en och hade saknat att ha en.
En fin vit HP spontanköpte vi en dag på Expert.
När vi kom hem så skulle D installera den, det gick sådär. Jag tjatade och han ringde supporten som inte kunde hjälpa till så mkt. Han blev runtkopplad, tom till USA. Men vi fick det inte att fungera. Jag tyckte att vi skulle lämna tillbaka den men så glömde vi bort den. Så stor användning hade vi av den :)

Idag så pratade vi (mammorna) om att skriva ut fotoalbum från internet, och då kom jag att tänka på vår skrivare som bara samlar damm och vill få den att fungera. Jag trodde att det hade att göra med Vista, att vi inte hittade ett program som fungerade. I em så var Oscar här, och jag tänkte att en kille på 16år kan nog installera, ju yngre de är desto bättre brukar de va på datorer ;) Det tog 5min så var det fixat. De hittade en del som inte varfast ordentligt. Tackar så mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback