Sova i eget rum

På BVC fick vi rådet att lära Neo sova i eget rum. Känns lite jobbigt just nu. Men jag vet att det kommer bli bra.
Ingen av oss får någon bra sömn som det är nu och som både Lotta och vår BVC-sköterska sa så kommer det bara bli svårare med tiden, så det e lika bra att köra igång.
Nu på em har vi myst på soffan, har sovit tillsammans och det är så underbart att ha honom nära, snosa på honom och pussa på honom, min lilla älskling!!!

Vi ska åka in till IKEA och köpa en spjälsäng till honom de närmaste dagarna och sennär vi vet tat D kommer va hemma några kvällar så ska vi börja med kvällsrutiner oh få honom att sova. Men jag får inte lyfta upp honom så D måste va med. Vi e inställda på att det kommer bli tufft.

Han hade växt 1,5cm sen för 2v sen och gått upp 340g. Nu väger han 8450g och är 67cm lång.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Stor grabb!

Finns här om ni behöver avlastning eller hjälp, det hoppas jag ni vet!

Det här kommer att gå galant!

Kram!

Postat av: Jenny

Oj, min syster (och de flesta andra) är inte fullt så vekhjärtade som jag. Fixade aldrig det där, tyckte det var mysigt att ha honom hos mig. Nu har han ju eget rum och sover där, även om det händer att han känner sig ensam ibland och vill ha sällskap. Hoppas ni fixar det, det gör ni säkert :)

Kram på er!

2008-12-03 @ 15:42:39
URL: http://www.lakritspistolen.se
Postat av: Jessica

Lotta: Tack för allt stöd jag alltid får från dig. Det och du betyder så mkt för mig!!! kramar



Jenny: Ja, vi får väl se. Känner mig lite osäker så det måste jag jobba bort innan vi kan börja. Men det är olidligt som det är nu, så vi måste göra något, även om det känns hårt att ha honom i eget rum. Vi ses på söndag va, hos tomten. kram

2008-12-04 @ 21:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback