Trevlig överraskning

I augusti så beställde jag lite saker på doppresent.se. Grejjerna kom efter några dagar och jag var väldigt nöjd med det jag beställt. Men en sak fattades, jag hade fått ett mail dagen efter beställningen att den nappen var slut men att de skulle skicka en efter 2-3v. Tiden gick och jag glömde bort det oxå för nappen var från 4mån så jag hade ingen stress. I början av oktober kontaktade jag dem och de skulle kolla vad som hänt, fick inget mer svar och kontaktade dem igen i slutet av okt. Då beklagade de sig och jag skulle få pengarna tillbaka samt en kompensation. Idag kom det. Var över förväntan. Det var verkligen hur gulligt som helst.
De har en massa fina grejjer så jag kan rek att beställa från dem.



Kom ett paket med en resväska i. I väskan fanns en body från Lundmyr med texten "Lilla grodan", napp med vit elgitarr på och texten "Rock on" (den jag hade beställt från början), en bok av Elsa Beskow "Putte i Blåbärsskogen" och 2 st kontaktinfo-armband att ha på Neos arm om vi ska iväg någonstan där han kan springa bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback