Trött

Vi har inte börjat med sovrutinerna än. Igår åkte vi till Ikea för att få tag på en säng till Neo men de var slut och vi shoppade kläder till D istället :)

Jag är delad i tanken på att få honom att sova i eget rum. Känns så hårt, att låta den lille kraken skrika. Men som sagt så orkar jag inte amma honom hela nätterna längre så vi måste hitta på något. Just nu e han så otroligt kelig å gnällig, precis som att han vet att han ska passa på. E lite jobbigt för jag får inte mkt gjort.
Jag ska försöka hålla er uppdaterade.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Ok, jag fattar problemet! Jag ammade inte, så vi bara sov ihop. Hoppas ni får till det men jag förstår att det skär i modershjärtat! Men det är det mycket som gör, man måste ändå...

Kram!

2008-12-04 @ 21:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback