Grey´s Anatomy + shopping

Säsongens första Grey´s Anatomy har precis visats! Jag älskar detta program!
Har längtat efter det så länge. Missade de sista 2 avsnitten förra säsongen eftersom jag var nygravid och supertrött, var ju alldeles för sent för mig att vara vaken till 21 då ;) Men syrran skulle se till att jag ska få se avsnitten.

Har varit hos pappa en sväng ikväll, åkte därifrån strax efer 19, dvs nästa en hel timme till övers för att åka till Bergvik :) Och gissa vad jag tittade på där, jo bebiskläder på Lindex - de är så söta. Har tittat lite på hemsidan och fastnat för några plagg som jag bara var tvungen att åka och titta på, och de var ju inte mindre fina i verkligheten så jag spenderade lite pengar. Blir ingen present till sambon imorgon på alla hjärtans dag :) jo kanske något litet, men det e mkt roligare at handla saker till pyret nu...

Dessa underbara kläder köpte jag + en liten 3 delad dräkt, tröja med tights och små sockeplast.
91278-12991278-12891278-12791278-126
Att kläderna är så otroligt små gör dem ju inte mindre underbara...

Gick förbi B på Mique och tittade på
Lundmyr kollektionen, men där får jag inget handla för syrran. Hon har portförbjudit mig för hon ska handla där till lilla pyret :) detta gjordes klart för mig när jag närmade mig bebisavdelningen :) B är som en lillebror, han och syrran har hållit ihop sen de var småttingar :)

Har hängt upp de bebiskläder vi fått eller köpt (inte så många än) i sovrumsfönstret men det börjar bli lite trångt där nu, men jag vill ju ha dem framme. Känns mkt verkligare när man ser de små plaggen.

Vi ska väl snart börja göra om ett rum till bebisrum oxå, så då får väl kläderna flytta dit. Först var jag så inne på att inreda ett bebisrum, men ju mer jag tänker på det desto mer onödigt känns det. Hur mkt tid kommer bebisen vara där, typ 0, kommer ju sova i vårt rum (läs säng). Men vi ska iaf göra klart datarummet i det rum som vi nu har som extrarum och då blir ju nuvarande datarummet tomt, ska ju sen bli barnrum så då blir det väl inrett på något sätt iaf. Funderade på att måla det vitt eller gult och måla en Nalle Puh på ena väggen, e ju könsneutralt + att jag älskade Nalle Puh. Men så funderar jag på om vi ska vänta med att måla tills pyret kommit till världen, men jag är ju eg emot att könsdefiniera allt. Ja ni märker hur tankarna går. Man blir lite knäpp när man ska bli förälder spec om man är en shoppaholic light, eller kanske "nykter" shoppaholic. Har varit väldigt duktig på sistone men att shoppa, men tro inte att jag har pengar över. De försvinner allt iaf :)

Jag tror att jag ska gå och lägga mig och läsa. Vore bra om jag somnade tidigt ikväll. Ska ju jobba imorgon, börjar visserligen 11.30 men vi ska ha Alla hjärtans dag frukostmys imorgon eftersom vi båda jobbar kväll så då blir det ingen sovmorgon. Hoppas jag vaknar bättre än imorse iaf då jag lyckades hälla ut ett stort glas vatten i sängen, mest på min kudde. Kallt uppvaknade för mig, ett skrikigt uppvaknande för D :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jättefin vagn! Tänk att vi ären hel hög (läs familj) till som väntar på Pyret:)Det känns spännande!
Shoppa på du medan det är billigt... När de är 16 får man inte mycke tyg för en tusenlapp... Små barn, små problem osv... Kramar! Svägerskan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback