Försöker få dagarna att gå

Dagarna går sakta frammåt, ingen bebis än...Börjar tro att den ska stanna där för evigt.
Sitter dock inte i soffan och tycker synd om migsjälv utan vi försöker hitta på saker för att fördriva tiden.

I fredags så var vi i k-d med Annika och André hela dagen. Började på golfbanan, killarna slog bollar och vi pratade. Det var så varmt, men jag ska inte klaga på det. Sen åkte vi in till stan och käkade nachos på Kebabhouse, klassiker :) tog ett varv i Mitt i City sen orkade jag inte så mkt mer, sammandragningarna säger ifrån vill jag lova. Vi åkte till mamma och pappa och fikade istället.



I går så grejjade D med altantrappan större delen av dagen, jag orkade inte vara ute så mkt under värsta hettan utan strosade runt inne och fixade med div saker. Mot eftermiddagen så åkte vi till Anders föräldrar där de åkte vattenskidor, jag fick iaf följa med i båten. Det var skönt, molnen började komma så det var lite svalare, skönt för min svullna kropp ;) Grillade efter det men då kom ett åskväder förbi så vi fick sitta inne, varmt var det ändå, trots regn och rejält med blixtrar. Molnet som kom var rätt coolt, D tog kort, ska lägga ut det så ni får se. Var som en vägg som kom på himlen. På kvällen så repade killarna hos Anders, jag följde med och satt på övervåningen och tittade på TV och lyssnade lite på dem. Anders har precis skaffat katt, helt underbar så den lekte och gosade jag med en hel del. Avslutade kvällen med en riktigt sen promenad.



Idag är det Värmskogdagen, vädret hade kunnat vara bättre men det ser ut att spricka upp, hoppas.

Håll tummarna för att bebisen kommer snart, e så less på att bära på magen. Trodde både i tors och fre att det var dax men icke, den bara luras :) Men snart så , inom 2v ungefär ska här finnas en bebis, som då ant inte kommer vara så liten, men underbar ändå! Tips, gå inte höggravid över sommaren, kommer jag inte göra igen om jag får bestämma. Nej, vårbebis ska vi försöka med framöver, men man vet aldrig vad moder natur har för planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback