Kan en dag gå saktare...?!

Dagarna går så sakta, precis som dagen före julafton när man var liten (fortfarande fö rmig iofs för jag älskar ju "ket"=paket). Enda skillnaden är att jag inte vet vilken dag som är "julafton" och det börjar bli ett lidande. Jag är inte så bra på det här med tålamod och jag är så otroligt nyfiken av mig så jag håller på att gå i taket. Inte blir det bättre av det har regnat non-stop i över ett dygn heller för jag har itne varit ute sen igår kl.15. Jag försökte få på mig regnkläder och stövlar men jackan går inte att stänga, byxorna får jag inte upp pch fötterna fick jag inte ens ner i slaftet på stöveln, så jag fick ge upp den tanken.

Det mesta är klart hemma oxå, det som var kvar att sätta upp tyget bakom skötbordet med gosedjur på. Så det har kjag fixat med, blav ganska bra faktiskt. Hoppas att bebisen ska trivas.
Nu väntar jag på att David ska komma hem, han har handlat så då kan jag baka ikväll när han ska repa. Grannen M e fortfarande magsjuk så dit vågar jag inte gå...typiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback