1:a doppet

I förmiddags så åkte vi till sjön. Det var så skönt att ligga där istället för hemma, där det är olidligt varmt när man bär så mkt extravikt som jag gör nu...Tog 2 dopp och det var underbart. 21 grader, inte så kallt. Jag duschar i ca: 23 grader varje morgon och em ändå för att kyla ner mig, nu kan jag åka till badplatsen istället.

I em så har jag varit på musikal, West Side Story. D´s systerdotter M hade en av huvudrollerna och var så duktig. Hon sjunger som en gud och stal showen totalt, kändes mkt proffsigare än de övriga. Det var en högstadie/gymnasieföreställning för musikskolan i Arvika. De var duktiga och det var roligt att se.

När jag kom hem grillade vi, ovanligt va hihi. Vi älskar att grilla!

Magen har varit jättetung under helgen, tror bebisen legat utåt. Haft svårt att ta mig ur sängen. Har haft några sammandragningar och det har tryckt mkt neråt och utåt. Bebisen verkar må bra trots värmen. Jag har försökt hålla magen sval med handdukar dränkta i kallvatten, suttit i skuggan, kallduschat eller som idag badat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback