Ont som tusan-kommer bebisen snart...!?

Idag är ingen rolig dag.
Har så ont i ryggen och bäcknet så jag blir galen. Det enda positiva är att det sägs att man får en lätare förlossning om man haft foglossning.

Orkar inte göra så mkt idag men jag har bakat lite. Hade några bananer som blivit bruna så jag gjorde en banankaka och sen Snabbgott till kaffet. Ska iväg och köpa lite ingredienser sen ska jag baka bröd i em/kväll. Bakade frallor igår och det var så gott att jag måste baka fler + den otroligt goda havrelimpan. Känns bättre att fylla frysen nu ifall det kommer en bebis snart.

Idag har jag varit gravid i 36v, dvs går in i 37 och det är bara 4v kvar. Hoppas innerligt att det går fortare än så.

Igår var jag och D på första mötet i föräldragruppen, bara vi och ett par till kom så vi fick mkt tid att ställa frågor. Var verkligen värt det så det ska bli kul med kommande möten. Efter det åkte vi till K-d för att köpa grästrimmer och studentpresent till Lisa. Orkade inte gå så mkt så jag fick tillslut titta på en bänk när D sprang runt. Sen fick han dumpa mig hos mamma när han skulle iväg med Anders och köpa bas, till Anders alltså. D ska visst lära honom spela och sen ska de starta band. Det har D längtat efter länge så jag e glad för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback