Varma nätter, varmare dagar

Inatt var det olidligt varmt, trodde det skulle vara lite svalare eftersom det blåste lite igår kväll, men icke. När D gick upp kl.5 kunde jag inte somna om. Slumrade till några gånger men vaknade hela tiden av att jag var sjösvett, flyttade mellan olika rum men alla var lika varma. Pust!
Vi ska se om vi kan investera i någon slags AC till sovrummet, för sortsätter det så här så avlider jag och bebisen kommer inte må bra när den behagar komma ut.

Ska strax till BM, intressant och se vad hon tycker om min mage, den har växt massor och är så tung så tung, känns som ryggen ska gå av när jag reser mig eller vänder mig i cängen. D får ofta dra upp mig :) Den sjunker mer och me riaf och det är positivt, alla säger att den sjunkit, jag ser det inte så väl efterosm jag ser magen hela tiden, känner ju att den blivit lägre eftersom mesta tyngden är i buken-oxå därför den är så tung.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback